Re: Re: nieudane spolszczanie

Użytkownik Łukasz Wójcik <lukasz.wojcik@kpr.med.pl> napisał:

>przewijało się to kilka razy przez grupę bez odzewu, sam miałem z tym
>problem na debian woody, ta instrukacja nie działa niestety:( ja polskie
>czcionki i wszystko polskie mam dopiero po zaktualizowaniu woodiego do
>sarge:)
>pozdrawiam

Witam po raz pierwszy

Od niedawna ponownie zainteresowalem sie dystrybucja Debian - Woody.
Rowniez korzystalem z opisu, do ktorego wszyscy sie odwoluja, ale nie zadzialal idealnie.
W moim przypadku nalezalo wykonac:

1. apt-get install locales

2. reboot

3. dpkg-reconfigure locales

Takie wykonanie instalacji dawalo dopiero polskie ustawienia czcionek oraz klawiatury.

Z pozdrowieniami

Maciej Dabrowski
IGIdeus