Re: [ot] xmms i poszarpane czcionki - wskazowka

On Thu, Mar 18, 2004 at 04:30:34PM +0100, Bartoszko wrote:
> moze ktos mi wskazac z czym jest zwiazany problem poszarpanych czcionek
> w xmms gdy robi sie np. "dodaj katalog"? z czego on wtedy kozysta?
> xmule ma podobny problem wiec jak jedno rozwiaze to i reszta bedzie
> dzialac. Evolution, czy mozilla ma dobre.

Bo zarowno xmms jak i emule sa oparte ciagle na gtk1, a pozostale
aplikacje zapewne juz na gtk2.

W sprawie xmms polecam pakiet beep-media-player (port xmms na gtk2),
co do emule'a - moze autorzy kiedys przeportuja.

Pozdrawiam
alpha

--
  __ _
 / _` |   Adam Byrtek -*- jid alpha.jabber.lfa.pl -*- pgp 0xB25952C0