Re: nieudany dist-upgrade

W liście z nie, 21-03-2004, godz. 12:59, debian7 pisze:
> jak wpiszesz kiedykolwiek

> force robią tylko szaleńcy albo twórcy programów. śmiertelnik trzymać
> się powinien od nich z daleka

No, niekoniecznie to jest prawda. Częsty przypadek kiedy trzeba stosować
force występuje przy instalacji sterowników do karty graficznej - zdarza
się że trzeba nadpisać biblioteki Mesa. Inny przykład jaki mi przychodzi
do głowy to źle zrobione pakiety z nieoficjalnego repozytorium. Przy
--force-all niekoniecznie może coś się spieprzyć. Ja używam i nie
reinstaluje jakoś systemu...

--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/