Re[4]: adduser nie działa bo w home mam fat

oi Piotr,

Sunday, March 21, 2004, 1:13:08 PM, you wrote:

PS> niezupełnie - linuxa mam na ext22 tylko przy instalacji wybrałem alternatywa
PS> i zamontowałem innąpartycję na fatcie do katalogu /home. Okazuje się, że
PS> niepotrzebnie :/ pewnie teraz muszę od nowa go instalować?

"alternatywną"? hmmmm, skoro tak to wnioskuję że prócz niej zrobiłeś
również niealternatywną :) /home na ext2, a jeśli tak jest to w fstabie
odmontuj fatową i podaj adres partycji w ext2 (możesz ją znaleźć przy
pomocy cfdisk

nie wiem czy dzieliłes dysk na partycje, jeśli nie może spróbowac
podmontowac / (albo inną wystarczająco dużą). Nie wiem czy to zadziała,
czy nie, nigdy tak nie robiłem i nie znam się na tym :)))) Może inni
się wypowiedzą co do mojego pomysłu

--
PozdróFFka:
off-tza | oi to The World!     mailto:off-ca@astral.lodz.pl