SQUID i inny typ patycji

Mam takie pytanko, sugerujac sie uwagami zamieszczonymi na grupach
dyskusyjnych postanowilem ze moj squid (dokladniej jego pliki cache) beda
sie znajdowac na partycji z systemem plikow RaisenFS (jak cos zle napisalem
to sorki), partycja ma 7GB i twraz jak w squid .conf  podam sciezke do tej
partycji a nastepnie wydam komende zeby squid utworzyl katalogi to wyswietla
mi ze nie mozna utworzyc bo nie ma dostepu. Partycja nazywa sie /squid.
Zmieniam tylko w squid .conf linijke ze sciazka /var/.... na /squid. Wiem ze
troszeczke chaotycznie napisalem tego posta, za co z gory przepraszam.