[OT] Dzielenie kabla.

To juz chyba bylo.

1. Dzielenie kabla skrętki.
Chcialem wykorzystac nie uzywana para ze skretki do sygnalu
telefonicznego.
zastanawiam sie tylko, ktora bedzie lepsza (bialo-
brazowy/brazowy czy moze bialo-niebieski/niebieski)

2. Firewall dla firmy.
Osobiscie uzywam debiana (kernel 2.0.36) na 486/16 MB RAM
Nowszej dystrybucji nie instalowalem, bo nie jestem pewien czy
by dosc sprawnie chodzila.
Problem jest w tym, ze nawet jesli mam to u siebie, to dla firma
jest konieczne formalne zapisanie w dokumentach posiadanego
oprogramowania, a szefostwo chce byc legalne. (Mam na mysli
firma panstwowa / administracja / szpital)

Jakie ewentualnie rozwiazania byscie sugerowali?
Ja mysle o postawieniu czegos sprzetowego (Linksys BEFSX41
EthernetFast Firewall) a za nim szeregowo jakies pentium z
Debianem jako firewll'em programowym.

Dzieki za porady

Najgłośniejszy thriller!
Odkryj tajemnicę spisku sięgającego czasów Chrystusa!
Dan Brown - "Kod Leonarda Da Vinci" - #1 na listach bestsellerów!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fksiazki.wp.pl%2Fkatalog%2Fksiazki%2Fksiazka.html%3Fkw%3D75694&sid=146