Re: sarge + postfix + sasl

> Z G�RY ZAZNACZAM ŻE NIE JEST TO M�J TEKST
> PRZEPRASZAM AUTORA - ALE W TEJ CHWILI NIE JESTEM W STANIE GO
> ZLOKALIZOWAÄ? - TA WERSJA OPISU DZIAÅ?A

hm... zrobilem krok po kroku i nie dziala
(moze to dlatego ze mam SID'a...)

ale

Udalo sie natomiast wedlug tego opisu: http://eris.rpg.pl/linux/Postfix2-SMTP-AUTH.shtml
jest 1 blad, literowka:
# /etc/postfix/null to 'postmap /dev/null; mv /dev/null.db /etc/postfx' (dziki, Ciacho)
                                                                      zabraklo "i"  ^^^
moze na sarge tyz zadziala.

Mam jeszcze pytanie: jak wymusic autoryzacje SMTP?

obecnie dziala mi w obu przypadkach: bez zmian w OE oraz jak zaznacze
"serwer wymaga uwierzytelniania"

pozdrawiam
Aziz