Re: Instalator sarge

Dnia Wednesday 17 of March 2004 13:51, Wawrzyniec Niewodniczański napisał:

> Czeka mnie instalacja systemu (padł mi dysk).

> Mam więc pytanie o to jak działa debian-instaler.
> Chce go potestować. Jakieś uwagi, porady...

Bardzo przyjemny jest - wczoraj testowałem beta3 - instalacja base systemu w
<5 minut (AthlonXP 1700+), praktycznie bezbolesne. Działa wykrywanie
sprzętu, może partycjonowanie mogłoby być wygodniejsze (cfdisk jak dla mnie
jest prostszy od tego w instalerze).

> Czy można w normalnym systemie stworzyć partycję XFS.

A tego to nie pamiętam. Ext2/3, ReiserFS napewno.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

oświadczam niniejszym, że nie brałem udziału w projekcie informatyzacji ZUS