Re[2]: woody, serwer pocztowy, antyvirus

Witaj Michał,

W Twoim liście datowanym 17 marca 2004 (09:59:45) można przeczytać:

MW> Nie polecam support odpowiada co 7 dni, co do aktualizacji, to chyba ClamAV
MW> jest szybszy.
MW> Jedyny plus to prostota instalacji pod qmailem którego używam.
MW> Pozdrawiam
MW> Michał Witkowski

No, jeżeli chodzi o Pande to support jest bardzo szybki. Ja odpowiedzi
dostaje w ciągu 24 godzin.
Aktualizacje są prawie codziennie.
Osobiście z AV przypadłą mi Panda na 3 które testowałem. Ale oczywiście
każdy będzie przekonany do czegoś innego i coś innego polecał. :D

--
Pozdrowienia,