Re[2]: sarge + postfix + sasl

AS> witajcie, u mnie to śmiga więc spróbuję pomóc
AS> Czy macie zainstalowane:
AS> libsasl2 libsasl2-modules postfix-tls sasl2-bin ?
tak

AS> i postfix jest dopisany do grupy sasl?
tak

AS> Jeśli tak to czy:
AS> w /etc/postfix/sasl/smtpd.conf jest wpis:
AS> pwcheck_method: saslauthd
AS> auto_transition: false
AS> mech_list: PLAIN LOGIN
jest

AS> jeżeli tak to czy:
AS> w /etc/default/saslauthd
AS> macie wpisy:
AS> START=yes
AS> MECHANISMS="pam"
AS> bez tego nie ruszy!!!!
jest

AS> pózniej tylko już:
AS> mkdir -p -m710 /var/spool/postfix/var/run/saslauthd
AS> mount --bind /var/run/saslauthd
AS> /var/spool/postfix/var/run/saslauthd

jest
AS> i /etc/init.d/saslauthd stop
AS>   /etc/init.d/saslauthd start
AS>   /etc/init.d/postfix restart

AS> udało się? czy nadal nic...
AS> pozdrawiam
AS> gringo

i nadal nie dziala! telnetujac sie na 25 port dostaje "Connection
closed by foreign host". Robilem tez tak jak w tym opisie z
poprzedniego maila - nadal nic, z tym, ze tam jest to na woody-m, ale
nie wiem czy to mam jakis wplyw.... nie wiem juz co robic....

jezeli to mozliwe to prosze o szczegolowy opis od jakiegos grupowicza
ktoremu udalo sie to zrobic na sarge-u.

--
Best regards,
 Marcin                            mailto:i.w.i@interia.pl