Re: woody, serwer pocztowy, antyvirus

Witaj Ryszard,

W Twoim liście datowanym 16 marca 2004 (12:05:03) można przeczytać:

RR> Czesc

RR> Mam tu 300 skrzynek pocztowych na jakiejs starej windzie i musze :)
RR> przeniesc je na debiana, najchetniej z eximem ...
RR> Szukam SOLIDNEGO programu antywirusowego (uzytkownicy oczywiscie
RR> korzystaja z Winy i Outlooka)

RR> Czy mozecie sie podzielic swoimi doswiadczeniami?
RR> Co warto kupic?
RR> Czego zdecydowanie sie wystrzegac?

RR> :))
RR> Pozdrowieniam
RR> Ryszard

Jeżeli mowa o programach płatnych to ja używałem najpierw Kasperski AV
a teraz obecnie używam Panda AV. KAV przedtem nie posiadał miltera,
obecnie nie wiem czy posiada, ale moim zdanie o wiele lepsza jest
panda (WWW.pspolska.pl).
U mnie to pracuje z sendmailem i kont jest no, ponad 1000 ale dokładnie
nie wiem.

--
Pozdrowienia,