Re: lokalizacja bibliotek mp3 i ??"includes"??

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Piotr Pruszczak napisze:

> próbuję skompilować program do odtwarzania muzyka (DJPlay) w unstable i
> nie wiem jaką ścieżkę wskazać podczas konfiguracji
[...]
> ./configure --with-mpeg3includes=/path/to/includes
> --with-mpeg3lib=/path/to/lib
> --with-mpeg3lib can be omitted if the library is in /usr/lib or
> /usr/local/lib [...]
> a ja zaglądam do :
> usr/bin
> usr/sbin
> etc/alternatives

Dlaczego szukasz bibliotek w katalogach z programami?

Nie kompilowałem tego czegoś, ale pewnie będziesz potrzebował
pakietów libmpeg3-1 i libmpeg3-dev. Masz je?

Po zainstalowaniu --with-mpeg3lib raczej możesz sobie odpuścić.
--withmpeg3includes - pewnie /usr/include (jeśli trzeba)

> no i o co chodzi z "includes" to już kompletnie nie kumam ;)

To widać...

Jacek Kawa  **...To jest propozycja, ale nie do odrzucenia...**