amavisd-new

Mam pytanie czy ktoś może wie czy można ustawić,

W pliku konfiguracyjnym amavisd.conf, tak, żeby user

Virusalert dostawał oprócz wiadomości, że wykryto wirusa,

Bo obecnie mam tak ustawione, że dostaje, ale nie wiem

Jak ustawić, żeby mi pokazywał kto jest autorem lub adresatem

Wiadomości zawierającej wirusa i jeszcze jedno czemu nadawca,

Jeżeli wysyła wiadomość z wirusem nie otrzymuje powiadomienia,

Że wysłał wiadomość z wirusem, mimo, że w pilku amavisd.conf

Są odkomentowane linie

$notify_sender_templ      = read_text('/var/amavis/notify_sender.txt');

 $notify_virus_sender_templ= read_text('/var/amavis/notify_virus_sender.txt');

 $notify_virus_admin_templ = read_text('/var/amavis/notify_virus_admin.txt');

 $notify_virus_recips_templ= read_text('/var/amavis/notify_virus_recips.txt');

A w katalogu amavis utworzyłem określone pliki.

Jeżeli ktoś będzie coś wiedział to proszę o jakieś informacje, bo już

Nie wiem co zmieniać.

Pozdrawiam

Adam.