Re[4]: iproute - problem transferu

Witaj bieniu,

W Twoim liście datowanym 13 marca 2004 (12:24:37) można przeczytać:

b> a moze to kwestia dwoch roznych sieciowek ? 1 - 3com, 2 - realtek ... hm
b> czy u siebie masz obie takie same ?

b> pozdr
b> bieniu

Tak się składa, że akurat na łączach przychodzących mam takie same, ale
fakt, że masz różne nie powinien mieć żadnego wpływu.

--
Pozdrowienia,