Re: zadalny upgrade z stable do testing

> mam pytanie o szanse powodzenia zdalnej (via ssh) operacji dist-upgrade.
> Niestety nie mam obecnie fizycznego dostepu do maszyny i bardzo krytyczne
> jest dla mnie to, zeby serwer wstal po takim upgradzie. Jakie sa szanse,
> ze wszytsko pojdzie ok ?

duze ale:
- ktos tu niedawno pisal, ze lepiej robic czeste zmiany ale male,
- osobiscie jakis czas temu wyleczylem sie z serwerow na testingu

jesli to Twoj serwer pt "nie placa nie wymagaja" i masz czas to ok ale
"srodowisko produkcyjne" to zly pomysl (lepiej stable + backporty lub
czesc z testing).

Odnosze wrazenie, ze testing to najbardziej przypadkowa i zaniedbana
galaz debiana. Security jest dla stable albo "automatycznie" wchodzi do
sida. Stabilne w stable nowe w sidzie.

ps. to prywatna opinia, ktore nie popre konkretnym przykladem ale 3 niemal
lata uzywania testing na serwerze i kilka (tygodniowych i dluzszych)
klopotow przez upgrade'y

ps2 znam przynajkniej jedna sporo firme, ktora ma niemal wszystkie serwery
na sidzie z 2.6 od 2.5.x :) i zyja :)

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org