Re: proftpd

On Fri, 12 Mar 2004 21:58:36 +0100
Marcin <i.w.i@interia.pl> napisał(a):

> To ja mam pytanie do specy od iptables - czy da sie otworzyc port 21
> tylko dla przychodzacych pod adres ftp.mojadomena.pl - biorac pod
> uwage ze samo - mojadomena.pl jak i www.mojadomena.pl ma tego samego
> ip-a co ftp.mojadomena.pl ??

Z tego co mi wiadomo to nigdzie w pakiecie nie idzie informacja na jaki serwer
sie laczy klient ftp - tylko adres IP - tak wiec sie nie da. Protokol HTTP
posiada w zapytaniu informacje o serwerze w postaci nazwy - i dlatego "sie da".
Ale nie jestem pewien na 100% powyzszego odnosnie ftp.

Po drugi NIE UZYWAJ REPLAY TO do siebie - piszesz na liste.

Adrian (Sauron) Siemieniak    /,/      .. Who can destroy The Thing,
sauron{at}rpg{dot}pl         /`/       controls The Thing ... (DUNE)