Zmiana sprzetu

Cze!
Zmienilem sobie sprzet: nowa plyta (zintegrowana muzyczna i sieciowa), procek, karta grafiki.
No i jest problem.
Mam dwa kernele: z Woodiego 3.0r1 (czyli 2.2.20), i zainstalowanego ze zrodel 2.6.0. Niestety, po zmianie sprzetu zaden z tych systemow nie chce wystartowac. Brak sterownikow itp. Chcialbym wiec przekompilowac kernela (2.6.0). Niestety nawet jak wybootuje z plytki to nie mam zrodel na partycji linuxowej, karta sieciowa nie dziala, a moj kernel nie obsluguje NTFSa i FATa. I teraz w sumie nie wiem co mam poradzic :) Jak pobrac zrodla kernela tak zebym mogl go skompilowac? Aha! Chcialem tez sobie poradzic sobie za pomoca Knoppixa, ale to rowniez nic nie dalo.

Leon