Re: proftpd Transferrate RETR Time

W liście z czw, 11-03-2004, godz. 19:58, Jaroslaw Radziszewski pisze:
> Hello debian-user-polish,
>
>   w jaki sposob w proftpd ustawic wartosci
>   Transferrate RETR w zaleznoci od przedzialu czasowego?
>   w nocy szybciutko, w dzien wolniej, wieczorem powoli, np. ;-)
>   googluje i googluje i juz zaczynam watpic czy to mozliwe.
>   oczywiscie mozna htb i cron... no ale to conajmniej malo elegancka
>   metoda.
>   z gory dzieki
>   jr
>
> --
> Best regards,
>  Jaroslaw                          mailto:jradziszewski@debacom.pl
Witaj!
Moze by sprobowac napisac skrypt do tego, ktory sprawdzal by godzine i w
zaleznosci od tego co do ifa wrzucic zaladuje odpowiednia czesc skryptu
konfiguracyjnego, bo proftpd na przyklad jak pamietam (ostatnio skreloze
mam wiec sie moge mylic....) odczytuje swego konfiga co minute a moze
piec... (defaultowo (?)), sprawdza czy sie nie zmienil. Wykorzystaj to,
moze sie uda:-). Juz wyjasniam jak to widze.
Godzia xx:yy (w tle dzial ten skrypt albo piekny program w c;-) ), no to
siup > do konfiga serwera albo >> by dopisac. Pozniej, godzina zz:oo no
i zmiana znowu (bo prawdziwy inny if sie stal...) no i historia sie
powtarza. Ale wg mnie to jest troche watpliwe, bo wrzucajac do crona
latwiej byloby zadbac o bezpieczenstwo (prawa pliku... moze sie myle...)
Ja nie widzialem niestety nigdzie zadnej dyrektywy w proftpd by wskazac
godzine o ktorej ma sie zladowac czesc konfiga..
Moze jakis kosmyczny to pomysl ale jest pozno i radosnej tworczosci taki
klimat sprzyja....:-).
Pozdrawiam serdecznie.
--
Dr_M <dr.m@poczta.fm>