Re: konsola pl_PL.UTF-8, kbdiacr, keymaps, ratunku.

On Thu, Mar 11, 2004 at 12:58:10PM +0100, Shot wrote:
> Jako że ostatnio coraz więcej rzeczy robię w UTF-8, a coraz mniej
> w ISO-8859-2, postanowiłem po raz kolejny podejść do zagadnienia
> "pl_PL.UTF-8 jako *domyślne* locale w Debianie".

Bardzo ciekawy post, mnie też ten temat interesuje, więc chętnie
przeczytam artykuł, do którego link posłałeś. UTF-8 (czy Unicode jako
takie) to od dawna używane pojęcie, niestety w praktyce nie
rozpowszechnione tak, jak być powinno.

Pozdrawiam
alpha

--