RE: woody, jadro 2.4.18, moduly

Jedno co mnie dziwi to instalacja modułów do macierzy. Instalator niby
nie może ich zainstalować automatycznie "Nie udało się załadować
niektórych modułów" (macierz i sterownik karty Gigabitowej) ale macierz
jest znajdowana a na niej wszystkie dyski

Formatowanie i montowanie przebiega pomyślnie
Instalacja systemu podstawowego kończy się pomyślnie i nie wyrzuca
żadnych błędów. W logach tez nic niepokojącego nie mogę znaleźć.
Niestety uruchomienie instalacji lilo przebiega dosyć dziwnie.
Instalator wyświetla komunikat jakby pod akcje instalatora lilo był
podpięty instalator systemu bazowego. Czy jest możliwe, żeby był to błąd
instalatora debiana, w sumie zapomniałem nawet którą wersje
instaluje:)).

Radek Kępa