Re: woody, jadro 2.4.18, moduly

Witam, a ja mam sobie Compaqa ML 350 na kontrolerze macierzowym
SmartArray 641 i spróbowałem sił z instalacją Debka Sarge netinsta Twoim
sposobem. Wszystko na początku szło sprawnie i nawet nie musiałem
dodawać modułów ręcznie:)) Instalator przeszedł od razu do formatowania
dysków, później montowania partycji... Co mnie zdziwiło to dalsze kroki
instalacji. Po wyszukaniu urządzeń (wszystkie moduły standardowe zostają
zaznaczone i po akceptacji kilku formatek ( w tym najbardziej
interesujący mnie moduł cciss) przechodzę na "partycjonuj dysk twardy".
PO ustaleniu wielkości partycji i zapisie tablic montuje partycje (BOOT,
/ , SWAP) przechodzę do Instalacji systemu bazowego. Co powinienem dalej
zrobić? Dlaczego po uruchomieniu instalacji LILO, instalator ponownie
chce instalować system bazowy i pyta czy "kontynuować instalację na
niewyczyszczonym miejscu przeznaczenia".

Proszę o pomoc jak powinna po kolei przebiegać instalacja w trybie
export.

Pozdrawiam

Radek Kępa

Radosław Kępa                Dział IT
Stella Pack Sp. z o.o.       kom: +48 507 13 17 60
ul. Krańcowa 67              tel: +48 81 854 23 65
21-100 Lubartów              fax: +48 81 854 64 11
radoslaw.kepa@stella.com.pl  www.stella.com.pl