php apache squid a może firewall??

Mam pytanie bo pojawił mi się problem, ponieważ zainstalowałem

Na serwerze apacha z php4 i wszystko ładnie działa jak wchodzę

Na ten serwer z zewnątrz, ale natomiast jak próbuje wchodzić na

Niektóre strony które są na tym serwerze  zrobione w php z sieci wewnętrznej to się nie

Otwierają tylko od razu otwiera się okienko ściągania i chce ściągąć

Plik np. index.php,

natomiast jak wchodzę z pracy to wszystko działa tak jak powinno,

Php wydaje mi się, że działa prawidłowo,

Ponieważ stworzyłem stronkę index.php na stronie głównej, jej kod to

<?php

echo (‘cokolwiek’);

?>

I jak otworzyłem przez przeglądarkę to wyświeliła mi się stronka z napisem

Cokolwiek, a nie rozpoczęło się ściąganie pliku index.php.

Jakby ktoś wiedział co mogłem  zwalić to proszę o jakieś wskazówki.

Pozdrawiam

Adam.