Re: gg + tlen

Radosław Maliborski wrote:

>Co do tlena, to wydaje mi sie, ze wystarczy zablokowac
>80.239.140.165:443. Nie wiem jak ma sie sprawa jak tlen skonfigurowany
>jest do korzystania z proxy no ale tu tez nie ma zbyt duzego pola
>manewru dla uzytkownikow.
>Zastanawiam sie natomiast co zrobisz, jak Twoi uzytkownicy beda na tyle
>zawzieci i zaczna wyprobowywac kolejne komunikatory... :>
>
>Radosław Maliborski
>
>--  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --
> There are people who want a peace on Earth,
> a piece of Earth or just to piss on Earth...
>--  --  --  --  --  --  --  --  --  --  --  -

generalnie to jestem zdziwiony...
wina lezy po stronie firewalla...
niestety na razie jezdem przycienki by to jakos inaczej rozwiazac...
ale chodzi o to by ci cwani userzy wzieli sie do roboty nie...
nie kazdy lubi (ja nie lubie) isc do urzedu i czekac miesiac na pismo
bo p. Henia MUSI miec GG ....
jakby ktos sie natknol na jakies sensowne rozwiazanie
ktore wyeliminowalo by ten problem...

z tego co zauwazylem to tlen wychodzi przez port 80
i w zwiazku z tym niema z tym problemow... i ze pakiety
sa niejako powiazane wracaja sobie innymi sciezkami...
do nadawcy... ale tak  mi sie tylko wydaje...

Dzieki za lodpowiedz...

Pozdrawiam

hipiss