Re: gg + tlen

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Radosław Maliborski napisze:

> h> generalnie nadal mam problem...
> h> moi uzytkownicy sa tacy cwani ze hohoho...
> h> wiec... przezucili sie hurtem na tlen...
> h> i tu jest problem...
> h> mam nadzieje ze uda mi sie go szybko rozwiazan
> h> nadal prosze o sugestie...

Odciąć tlen użytkownikom. Po jakichś 3 minutach zobaczysz
radykalną poprawę.

> Zastanawiam sie natomiast co zrobisz, jak Twoi uzytkownicy beda na tyle
> zawzieci i zaczna wyprobowywac kolejne komunikatory... :>

Mój sposób zadziała na wszystkich poza jadem kiełbasianym i Marsjanami.

PS. Rozumiem, że w jakimś wcześniejszym liście były podane motywy
    tego działania?

--
Jacek Kawa   **Seek freedom and become captive of your desires.
            Seek discipline and find your liberty. [F.Herbert]**