Re: problem kompilacji driverow sagem dla neo+

Nie wiem czy to jest to, ale w opisie do kompilacji driverów jest info że musisz mieć odpowiednio wysoką wersję kompilatora, która obsługuje nienazwane unie. Mi po aktualizacji kompilatora poszło gładko na woody-ym.

Cody
----- Original Message -----
From: bieniu
To: debian
Sent: Tuesday, March 09, 2004 8:48 PM
Subject: problem kompilacji driverow sagem dla neo+

hello

debian sarge unstable/testing
(instalowany z instalacji malej - netowej pozniej doinstalowane pakiety z plyty moze mi brakowac jakiegos lib-a ale watpie)

proboje zainstalowac modem dla neostrady sagem
korzystam z opisu instalacji:

robie wszystko krok po kroku
kernel skompilowany z odpowiednimi modulami dla obslugi usb

problem nastepuje gdy chce kompilowac drivery dla sagema ze zrodel:
(jadro jest w /usr/src/linux)

eagle-1.0.4-pre5.1.tar.gz

rozpakowuje i wydaje komende make i po chwili wyskakuje mi ostrzezenie:

warning c++ style comments are not allowed in ISO C90

a pozniej error:

adictrl.c: 158: error: redefinition of 'struct usb_device_descriptor'
adictrl error 1

i na tym konczy sie moja zabawa w instalowanie driverow :(
w czym tutaj moze twkic problem ? brakuje czegos w kernelu ? robilem wedlog opisu, moze jakiejs biblioteki ale wszystkie (te kilka) od usb mam > libusb ... hm
prosze o jakas podpowiedz jesli ktos spotkal sie z podobnym problemem

pozdrawiam
bieniu