Strumieniowanie.

Witam,
Mam pytanko dotyczace przekierowywania strumienia.
W jaki sposob utworzyc strumien ktory np. bedzie zamiast wyrzucac cos na konsole bedzie logowal to do pliku? Poprostu postawilem shoutcasta i dodalem go do skryptow startowych ale caly czas wywala mi komunikaty na konsole i jest to troche denerwujace. Jesli ktos bylby tak mily zeby jeszcze wrzucic jakis ogolny zarys wygladu skryptu startowego, ktory bedzie reagowal na opcje start/stop/restart byloby to rowniez pomocne. Temat ten mam nadzieje stworzyc na zasadzie malego HowTo bo domyslam sie ze sa rozne rodzaje strumieniow. I jesli moglbym prosic o same powazne odpowiedzi, a nie bezcelowe dyskusje nie prowadzace do niczego to bylbym wdzieczny.

Pozdrawiam,
Qbooch