Re: Unidentified subject!

Witam,

Dnia Tue, Mar 09, 2004 at 04:19:57PM CET, Krzysztof Krupa napisał:

> Z dzialajacego systemu to sie chyba nie uda.
>
> Ja bym uruchomil jakis LiveCD (Knoppix) i dopiero wtedy zamontowal oba
> dyski (nowy i stary), przygotowal filesystem na nowym i poprostu skopiowal
> zawartosc. Kiedys mi sie to udalo z powodzeniem.
> Potem zabawa z lilo etc.

hmm.. sa rozne sposoby. niektorzy polecaja tara na | aby zachowac
poprawnie prawa, inni polecaja zwyklego cp -a (cp -p kopiuje tylko
prawa, za podkatalogi itd odpowiedzialne jest -r, a -a to odpowiednik
-dpR).

ja osobiscie uzywam dar'a do tego celu.

> Jesli nowy dysk ma identyczna pojemnosc jak ten stary, to mozesz
> zrobic kopie starej partycji programem partimage (czy jakos tak),
> ale gdy partycje sie roznia wielkoscia (nowy jest wiekszy) to
> nie bedziesz mogl uzywac tej roznicy (roznica[MB]=nowy[MG]-stary[MB]).
> No chyba ze autor poprawil program.
jezeli oba dyski sa takie same geometrycznie to mozna zawsze zapodac
dd

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][Ciebie wołam, ale cisza i pustka dookoła  :.
.: http://ciacho.pl    ][-- Universe                               :.