Re: Unidentified subject!

> zaszla u mnie pilna potrzeba wymiany dyskow....
> wyglada to tak:
> hda5 to /
> hdd1 to  /home
> hdd5 to /usr
>
> dysk ktory chce wymienic to hda.... czy jest jakis prosty sposob na
> skopiowanie calej zawartosci hda5 na zupelnie inny nowy dysk ??
> myslalem o tym zeby poprostu zrobic cp ale cp -p /bin daje cos typu:
>
> "katalog /bin zostal pominiety"

Z dzialajacego systemu to sie chyba nie uda.

Ja bym uruchomil jakis LiveCD (Knoppix) i dopiero wtedy zamontowal oba
dyski (nowy i stary), przygotowal filesystem na nowym i poprostu skopiowal
zawartosc. Kiedys mi sie to udalo z powodzeniem.
Potem zabawa z lilo etc.

Jesli nowy dysk ma identyczna pojemnosc jak ten stary, to mozesz
zrobic kopie starej partycji programem partimage (czy jakos tak),
ale gdy partycje sie roznia wielkoscia (nowy jest wiekszy) to
nie bedziesz mogl uzywac tej roznicy (roznica[MB]=nowy[MG]-stary[MB]).
No chyba ze autor poprawil program.

Powodzenia.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |