woody, jadro 2.4.18, moduly

Witam

Ciag dalszy walki z woodym i sterownikami do SCSI :(
Z tym, ze chyba mamy rozwiazanie (chyba!!!), ale nie bardzo wiem jak zrobic takie cos:

Bootuje z pierwszej plyty woodiego, dochodze do momentu gdy moge zaladowac moduly z dyskietki ("wczesne ladowanie modulow")

Z drugiej strony mam ze strony adapteca sciagniete zrodla do aacraida.
I teraz chce zrobic modul z tcyh zrodel i zaladowac je z dyskietki.

Pomysl jest taki: sciagam zrodla kernela 2.4.18, zastepuje tam zrodla drivera aacraid, tymi sciagnietymi ze strony, kompiluje moduly, mam modul aacraid, dla jadra 2.4.18. Problem jest taki, ze przy ladowaniu mam mnostwo nieznanych symoboli, i wogole nie chce to dzialac. Zapewne potrzebuje jeszcze inne moduly scsi, ale one tez sa skompilowane ze zla wersja kernela.

Pytanie: jak zrobic, tak zeby wersja kernela dla, ktorego byl skompilowany ten modul zgadzala sie z wersja jadra z plytki instalacyjnej woodiego? (2.4.18-bf2.4). Ogolnie jak zrobic, zeby skompilowac na innym komputerze jadro ktore byloby identyczne z tym z plytki bootowalnej, z dokladnoscia do tego jednego modulu?

Co na razie probowalem zrobic:
- sciagnalem zrodla kernela 2.4.18 (sciagalem apt-getem, probowalem znalesc zrodla do 2.4.18-bf2.4 ale nie widze takiego pakietu) - sciagnalem kernel-headers-2.4.18-bf2.4 - rozpakowalem, przegralem do katalogu z zrodlami
- sciagnalem pakiet bodajze kernel-image-2.4.18-bf2.4
- zaladowalem plik konfiguracyjny z /boot (config-2.4.18bf2.4)
- zrekompilowalem

ale to dalej jest widoczne jako 2.4.18, a niektore moduly wogole nie zawieraja informacji o wersji kernela... prosty wniosek - cos zchrzanilem...

Czy ktos moze mi wytknac bledy, ktore popelnilem, i ewentualnie wskazac prawidlowe rozwiazanie?

W tej chwili najbardziej zalezy mi na skompilowaniu jadra w wersji 2.4.18bf2.4 ze zmienionymi zrodlami drivera aacraid.

Mam nadzieje, ze to co napisalem jest w miare zrozumiale.

--
Pozdrawiam, Dominik Juszczyk