Re: Zapytanie

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Blazej Cichy napisze:

> Mam pytanie, uzywam Mozilli 1.6, i chce miec mozliwosc subskrycji
> wiadomosci z grup dyskusyjnych w poczcie.
>
> Na stronie: http://www.debian.org/support sa podane grupy dyskusyjne,
> klikam na nie i wlasciwie nic sie nie dzieje tylko pojawia sie, ze nie
> moze znalezc serwera. Np. pod linkiem news://alt.pl.comp.os.linux.debian/,
> podobnie pod innymi.

Musisz najpierw ustawić serwer news, który ma te grupy jeśli chcesz
korzystać z linka postaci news:// Żeby otrzymywać wiadomości
z grup dyskusyjnych w poczcie musisz skorzystać z bramki.

Powiedz co chcesz dokładnie osiągnąć.

Jacek Kawa  **I stepped into an avalanche,it covered up my soul [L.Cohen]**