Re: gdzie jest gmake?

Dnia Tuesday 9 of March 2004 13:00, Zbigniew Perski napisał:
> zachcialo mi sie rekompilacji jednego programu i tam robi sie to przez
> gmake.

> A moze trzeba jakis symlink zrobic albo co?
> Sorry jesli to jakas bzdurka ale pierwszy raz mam taki problem...

gmake = GNU make = ten make którego masz w Debianie

Jeśli program na etapie konfiguracji/kompilacji uparcie krzyczy o gmake to
albo zmień w źródłach programu albo zrob sobie symlinka (zalecam to
pierwsze).

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/

         Packrat's Credo:
         	I have no use for it, but I hate to see it go to waste.