postfix + vda

Spatchowałem postfixa do obsługi quoty dla wirtulanych domen ( patchem z VDA).
Kiedy wysyłam maila do hosta wirtualnego o wielkości przekraczającej nałożony
na jego konto limit jest on nie dostarczany. Co nie powinno dziwić. W logach
pojawia się inforamcja:

IDC5E25800: to=<nowa@nowa.pl>, relay=virtual, delay=0, status=bounced (maildir
delivery failed: " Sorry the user exeeded their this space quot please tray
again later")

Jednakże oprócz logów ani nadawca ani odpiorca nie są o tym poinformowani. Jak
wymusić aby nadawca listu otrzymywał komunikat iż mail nie został wysłany z
powodu przepełnieni skrzynki ?

Drugi problem wiąże się z procesem sprawdzania czy długość maila nie przkroczy
pozostałego miejsca na skrzynce adresata. Otóż kiedy zostało mi 7 kilo
wolnego miejsca na skrzynce a wysyłam na nią 1megowy plik z pocztą to plik
ten w całości jest wysyłany do postfixa który następnie go odrzuca. Czy
istnieje jakaś możliwość aby postfix sprawdził rozmiar poczty i odrzucił ją a
nie najpierw przyjął a potem odżucił ?

Konfiguraja quoty w main.cf:

virtual_mailbox_limit_maps = hash:/etc/postfix/vquota
virtual_maildir_limit_message = " Sorry the user exeeded their this space quot
please tray again later"
bounce_notice_recipient = yes

Za pomoc z góry dzięki.