domyślne KDE 3.2

oi Wam!

No i stało się tak jak przewidywałem, postanowiłem ściągnąć KDE 3.2 i po raz
kolejny wpadłem w czas kiedy nic nie chodzi....

Po upgrejdzie kiedy wpisuje "startx" pokazuje mi się znaczek nVidii, i
standardowy szary ekran X servera z zielonym menu pod klawiszem myszy....
Więc zacząłem kombinować :

	apt-get install xdm - po logowaniu znów ujżałem szary ekran
	apt-get install kdm - poszło jak ustawiłem aby odpalał KDE, niestety kiedy
jest włączona opcja "default" wywala szarość.

Czy ktoś może mi powiedzieć gdzie ustawić default, albo w jaki sposób inny niż
startx uruchamiać KDE (chociaż do tej pory był to jedyny znany mi sposób i
się do niego zdążyłem przyzwyczaić :))

--
Pozdrownienia:
offtza || oi to the World!