Re: instalacja woodiego na macierzy dyskowej

Dnia pon 8. marca 2004 16:06, Dominik Juszczyk napisał:

> pytania "uszegolawiajace":
> - doszedlem do tego, ze nowsze jadra juz wspieraja ten sterownik, stad
> pytanie czy da sie zainstalowac woodiego z nowszym jadrem (moze sa
> jakies alternatywne plytki instalacyjne) i jezeli tak to jak?
> - jak skompilowac/wykorzystac oryginalne sterowniki udsotepniane w
> postacie zrodlowej lub rpmow... od razu zaznaczam, wogole
> nieudokumentowane....
Pod Alt+F2, ALT+F3 gdzieś tam przy ekranie w którym wybierasz rodzaj kernela,
jest możliwość wpisania aic-7xxx albo coś takiego w celu ustawienia
kontrolera adapteca. Niestety nie moge ci podać dokładniejszych informacji
gdyż nie mam przy sobie płytki instalacyjnej.
Pozdrawiam
Michał Witkowski