Re: ICM

On Mon, Mar 08, 2004 at 01:51:27PM +0100, Cyb.org wrote:
> Witam
>
>    Nie wiecie może co się dzieje z mirrorem na ICMie? Najpierw
> zauważyłem limity połączeń na ip z którego idę (neo+) a potem cały
> katalog Debiana zniknął z FTPa.

Info od Rafała Maszkowskiego:

...itd. itp. Padl dysk w macierzy, a drugi pada w trakcie przebudowywania.
Probuje poprawic sytuacje dodatkowym chlodzeniem, troche pomaga, ale
chyba za malo zeby przebudowac do konca.

Straty: FreeBSD GNOME NetBSD OpenBSD ace demos kabaret linux-aurora
linux-debian linux-debian-cd-unofficial linux-debian-trusted linux-fedora
linux-fedora-legacy linux-kernel linux-packware linux-redhat novell private
torrent

R.