Re: Brak dostępu rw do partycj vfat

> Przeklawiaturzyłem się - miało być :
> /dev/hde1       /mnt/win        vfat rw,users,unhide,gid=50,uid=1000

Dzięki - już działa... tylko nie wiem czemu część katalogów w windows
(np. "Program files/Outlook express") mam z artybutem Ro a parycja jest
fat32 i nie robiłem z nią (świadomie) żadnych sztuczek coby jakieś
atrybuty uid/gid wstawiać.

Marcin
--
A.L.C.H.E.M.I.S.T.
Artificial Lifeform Calibrated for Hazardous Exploration /