Dialin serwer Debian.

Witam grupowiczow.
Konfiguruje wlasnie wdzwaniany serwer PPP na debianie woodym kernel 2.4.24 i mam problem. Po wybraniu numeru z komputera klienckiego modem odpowiada po czym nastepuje weryfikacja nazwy uzytkownika i hasla, kilkanascie sekund i blad 721 komputer zdalny nie odpowiedzial.
moje plki konfiguracyjne:

/etc/passwd  ma dopisana  linijke
pppuser:x:1001:1001:,,,:/home/pppuser:/usr/sbin/pppd

/etc/inittab ma dodana linie
S0:23:respawn:/sbin/mgetty ttyS0 -D /dev/ttyS0

/etc/mgetty/login.config zawiera tylko:
/AutoPPP/ - - /usr/sbin/pppd file /etc/ppp/options

/etc/ppp/options:
-detach
asyncmap 0
modem
crtscts
proxyarp
lock
require-pap
refuse-chap
ms-dns 194.204.159.1
auth

/etc/ppp/options.ttyS0
192.168.0.1:192.168.0.200
auth

Czy na komputerze klienckim musze ustawic SLIP czy PPP. Mam wrazenie ze sa problemy z logowaniem komputera. Tak jakby ignorowany byl plik options.ttyS0 bo host nie dostaje 192.168.0.200. Kiedy na komputerze klienckim ustawie SLIP to weryfikacja nazwy uzytkownika i hasla przebiega prawidlowo ale dalej nawet nie moge zapingowac 192.168.0.1

Korzystalem z wielu materialow na google ale nadal nie wiem co jest zle.
Prosze o wsparcie jarek.