bind

Witam!

Pewnie bedzie to banalne pytanie, ale nigdy nie konfigurowalem serwera nazw.
Chcialbym zarejstrowac domene w int.pl (odnosnie poprzedniego watku :) )
wiec zainstalowalem u siebie bind'a. Tyle ze nie dziala :/, a dokladniej
przy probie rejestracji domeny dostaje komunikat na stronie:
"Domena c1nu5.int.pl nie jest obsługiwana przez żaden ze wskazanych serwerów
nazw."
Przy czym jako serwer nazw dalem swoj host i IP - moje ip ;-)
Mecze sie z tym juz jakis czas i nie mam pojecia co moze byc ale. Bardzo
prosze o pomoc.
W zalaczniku przesylam plik named.conf oraz plik c1nu5.int.pl

-=< C1nu5:  jamk[at]jamk.com >=-
        -=< GG: 0x3cf153 >=-