Re[5]: rejestracja domeny

Sunday, March 7, 2004 (1:37:12 PM) Marcin wpadł(a) na genialną myśl:

M> czyli subdomeny w to.pl juz nie sa darmowe i jedynym rozwiazaniem jest uiszczenie
M> oplaty za wpis do ich dns-a ??

   Z tego co pamietam, to one chyba nigdy nie byly darmowe... Jesli
   koniecznie chcesz miec poddomene w to.pl, to tak. Trzeba im zaje
   sie jakiegos sms'a wyslac czy cos. Poczytaj w regulaminie. Ja
   osobiscie korzystam z one.pl i kom.pl i mimo, ze czasem musze
   zmieniac wpisane tam IP (moj ISP ma dosc dziwnie skonfigurowane
   DHCP), to w ciagu doby przewaznie wszystko dziala jak trzeba.

Radosław Maliborski

 There are people who want a peace on Earth,
 a piece of Earth or just to piss on Earth...