Re: Skrypt shellowy odpalany z Crona. [i trochę OT]

Witam!

Akurat 05-03-2004 (pią) o godz. 16:37 Tomasz T. Ciaszczyk napisał:

> Hmm.. taki format jest tylko w /etc/cron.d a on nigdzie nie napisal ze
> tak robi.
Takie zrobiłem założenie (o czym _napisałem_ na końcu swojego postu :)).

<OT>
Jest ono -- być może -- błędne, ale jeśli ktoś zadaje takie
nieprecyzyjne pytanie ergo nie wie dokładnie o co pytać to mogę:

1. Zignorować pytanie
2. Odpowiedzieć mu/jej: 'RTFM', 'Zapytaj Google' itp.
3. Starać się pomóc domyślając się tylko wielu rzeczy

Zwykle wybieram albo pierwsze, albo ostatnie. A jeżeli decyduję się już
na zabranie głosu to zastanawiam się wcześniej nad odpowiedzią (choćby
po to, aby się samemu nie 'zamotać' ;->>>). Zawsze wolę mniej, ale
bardziej treściwie i na temat (tzn. niech wnosi coś nowego). Inaczej ta
lista była by pełna takich postów, jak ten -- OT, złośliwych i pełnych
osobistych wycieczek. ;-)
</OT>

Pozdrawiam
Tomasz Jakub Skrynnyk