Re: KDE + 256MB - rzęzi nieco

Dnia pią 5. marca 2004 02:00, Roman Kalukiewicz napisał:

> Jak choćby? Jak coś takiego mogę sprawdzić i naprawić?

OK. Odpowiadając na mojego własnego maila to po przeprowadzeniu małego
śledztwa doszedłem do wniosku, że niewiedzieć czemu, ale Noatun sobie nie
radzi.

W identycznej sytuacji (po restarcie systemu, więc nawet cache w pamięci
podobny) jak odpaliłem Noatuna i OpenOfficea + Eclipse to przycinał w czasie
uruchamiania ww., a jak zrobiłem to samo z puszczoną (tą samą) MP3 w xine
(xmms mi nie działa jak to już w poprzednim mailu napisałem) szło wszystko
gładko.

Co więcej taka sama próba z mplayerem powodowała też rwanie MP3, a że zarówno
mplayer, jak i Noatun do MP3 chyba korzystają z libmad0 to chyba tutaj jest
winowajca (przynajmniej obydwa zależą od tej biblioteki, a xine nie).

Romek Kalukiewicz