xmms pod 2.6.3

Hej!

Nawiązując do mojego poprzedniego maila o rzężącym Noatun pod KDE w sidzie
postanowiłem sprawdzić jak się zachowuje w tej sytuacji xmms.

Niestety otrzymuję przy prubie uruchomienia coś takiego:

romkal@gora:~$ xmms
libmikmod.so.2: cannot open shared object file: Nie ma takiego pliku ani
katalogu
Inconsistency detected by ld.so: ../sysdeps/generic/dl-tls.c: 72:
_dl_next_tls_modid: Assertion `result <= _rtld_local._dl_tls_max_dtv_idx'
failed!

i xmms wogóle się nie uruchamia. Co ciekawe taka sytuacja się nie pojawia na
starym kernelu 2.4.22, a tylko na moim świerzo skompilowanym 2.6.3.

Czy ktoś wie o co chodzi i czy to moja wina, czy xmms'a?
(ta pierwsza linijka o libmikmod.so.2 też się pojawia w 2.4.22, ale wszystko
rusza jak należy)

dla przypomnienia jeżeli by to miało znaczenie to jeszcze raz link do configa
z mojego kernela:

http://borek.sytes.net/~romkal/config

Romek Kalukiewicz