Re: Skrypt shellowy odpalany z Crona.

Witam,

Dnia czw, mar 04, 2004 at 03:28:52 CET, Mikołaj Menke napisał:

> Witam!
> Zachciało mi się automatycznie uruchamiać EKG, po sprawdzeniu czy
> przypadkiem nie jest już uruchomiony. Zatem napisałem prosty skrypcik:
>
> #!/bin/sh
> EKGC=$HOME/ekgc.tmp
> ps aux |grep ekg |grep $USER |grep -v grep |grep -v ekg_check >$EKGC
> if [ -s $EKGC ]
> then echo "ok"
> else screen -S ekg -d -m ekg
> fi
> rm -f $EKGC
> [..]
> Użycie: grep [OPCJA]... WZORZEC [PLIK] ...
> [...]

Cos mam przeczucie, ze nie wszystkie zmienne Ci dzialaja tak jak
trzeba.. np. $USER :)
odpal w cronie echo $USER i sie sam przekonasz ;>

Pozdrawiam,
Tomasz T. Ciaszczyk

--
.: ciacho<at>ciacho.pl ][         Dobry Elf to martwy Elf          :.
.: http://ciacho.pl    ][         -- A. Sapkowski                  :.