Re: wmaker i ustawienia uzytkownika

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że MRH napisze:

> b) zapuściłem xprop -name wmclock, otrzymuję szerszą listę właściwości,
> wśród nich WM_CLASS = "wmclock", coś tam innego (kurcze, zapomniałem
> spisać) = "WMClock". Ale niezależnie, czy podam w .Xresources
> wmclock*led: Gold
> czy
> WMClock*led: Gold

U mnie też niespecjalnie działa, ale tak swoją drogą czy nazwą
tego zasobu nie jest ledColor?

char *progName;
char *className = "WMClock";
char *geometry = "";
char *ledColor = "LightSeaGreen";

wiem, że nie parsuje po nazwie zmiennej, ale to mi się
rzuciło w oczy...

Jacek Kawa  **Exotic ideas embedded in particular languages require those
                       languages for expression. [F.Herbert]**