Re[2]: Wake on LAN

Monday, March 1, 2004 (7:25:50 PM) Marcin wpadł(a) na genialną myśl:

M> kabelek dodatkowy wpiety ? no chyba ze z biosu jest support
M>  wlaczony ?

M>  use google.

Mysle, ze odsylanie do googla za wiele tu nie da, ale kto wie,
moze wreszcie ktos trafi na cos co bedzie dokladnie mowilo, co trzeba
gdzie powlaczac. Ja mam (bo jakos nie moge znalezc czasu, zeby sie
temu gruntownie przyjrzec) dokladnie ten sam problem. Jak winda zamyka
kompa - mozna go obudzic, jak linux - za nic w swiecie. Co ciekawe
podczas ostatniej instalacji windowsa wylaczylem w biosie obsluge
ACPI i w zaden sposob nie mozna teraz z sieci obudzic kompa. Tak wiec
jest dosc prawdopodbne, ze tutaj kryje sie problem...
No i oczywiscie kabelki sa powpinane jak trzeba gdzie trzeba:)

Radosław Maliborski

 There are people who want a peace on Earth,
 a piece of Earth or just to piss on Earth...