eth0 i eth1 czemu nie chce sie podniesc??

Witam, mam ogromna nadzieje ze mi ktos pomoze. Problem jest mianowicie taki
nie moge ustawic aby przy starcie uruchamialy sie interfejsy
eth0 i eth1. Maszyna sluzy jako brama sieciowa. Debian Woody RC2 instalacja
minimalna, nowo skompilowany kernel 2.4.25 z grsecurity (ustawiny na
madium)dla tego kernala. Podczas instalacji ustawilem sobie na pobieranie z
ip DHCP i wszytko fruwalo ale jak ponstalowalem wszystko zaistniala potrzeba
przestawienia na statyczne IP. W /etc/network/interfaces mam takie wpisy :

    auto lo
iface lo inet loopback

auto eth0
iface eth0 inet static
    adress 192.168.200.2
    gateway 192.168.200.1
    netmask 255.255.255.0
    boardcast 192.168.200.255

auto eth1
    iface eth1 inet static
    adress 192.168.0.1
    netmask 255.255.255.0
    boardcast 192.168.0.255

eth0 to interfejs do internetu (do innego routera) eth1 interfejs dla lanu.
Walcze dzisaj od rana z tym i poprostu juz z baranialem. Przerylem duzo
stron i grup dyskusyjnych. Prosil bym o wyjasnienie. Pewnie nie tylko mi sie
przyda. Dzięki wszystkim za wskazówki

PS.    A jak zahaszuje wszystko od iface eth0 inet static w dól do konca
konfiga oraz zamienie static na dhcp to wszystko dziala. :)

HELP!!!!