Re: Notebook: Notebook HP nx9005 XP DJ318A

Dnia śro 25. lutego 2004 15:38, Krzysztof Kajkowski napisał:

> a ja powiem tak ;-)
>
> Da sie zainstalować. O ile pamiętam problem leży w pakiecie PCMCIA gdzie
> trzeba wyłączyć kilka IRQ (chyba 5 i 11 - szczegóły na google)

tutaj sie mylisz bo chodzi o to ze zaraz po zaladowaniu klawiatura przestaje
odpowiadac... potem tez tak bylo ale w biosie wystarczylo cos tam przelaczyc
(juz nie pamietam co) i wszystko wrocilo do normy :)
co potem z instalacja to nie wiem bo ja debiana instaluje raz a potem juz nie
przeinstalowuje :)

> mi też ;-( Nie działa dopalanie 3D. Podobno da się to zrobić.

wiem ze da sie to zrobic ale dziwne ze zadne sterowniki ati nie dzialaja (choc
moze ja cos zle robie)

> ale możesz sobie ustawić w BIOSie żeby ci mnie żarło - prawda?

tak ale jak bede chcial pograc w jakiegos quaka to sie przyda :)