Re: Notebook: Notebook HP nx9005 XP DJ318A

W liście z pon, 23-02-2004, godz. 16:51, Łukasz Gwóźdź pisze:

> ja mam notebooka z serji nx9005 i powiem tak
> wszystko jest ok ale... przy insalacji nei da sie instalowac  bf24 trzeba z

a ja powiem tak ;-)

Da sie zainstalować. O ile pamiętam problem leży w pakiecie PCMCIA gdzie
trzeba wyłączyć kilka IRQ (chyba 5 i 11 - szczegóły na google)

> jaja 2.2 poza tym nie udalo mi sie do dzis ustawic karty graficznej ati
> radeon igp320

mi też ;-( Nie działa dopalanie 3D. Podobno da się to zrobić.

>  i nie chodza mi klawisze multimedialne karte mzyczna ustawilem
> ale kupilem zewetrzna mp3+ creative'a bo tamta mnie nie zadowalala no i mysz
> kupilem logitecha mx500 bo mam awers do touchpadow :) ale ogolnie laptopik ok
> poza jeszcze tym ze 256 pamieci to troche malo biorac pod uwage ze jeszcze
> grafika zabierze sobie 64

ale możesz sobie ustawić w BIOSie żeby ci mnie żarło - prawda?

pozdrawiam

--
Krzysztof Kajkowski    GG: 176706     jabber: cayco@chrome.pl
Gazeta Studencka    http://www.studencka.pl/