Re: wmaker i ustawienia uzytkownika

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Michal R. Hoffmann napisze:

> mam jeszcze jedno pytanie, konkretnie chodzi o plik ~/.Xresources
>
> Na dwóch komputerach zainstalowałem wmakera z paczki, przy czym na jednym
> był to woody, później upgrade do unstable, no i konfigurowany powolutku,
> po kawałeczku. Drugi - była to instalacja z unstable. Wszystko fajnie, ale
> na tym drugim nie chcą mi działać ustawienia z ~/.Xresources.
>
> Ba, gorzej, działają niektóre.
> ustawienia dla xterm*font działają zarówno dla xterm, jak i dla
> x-terminal-emulator. Tymczasem na drugim komputerze, działają osobno.

Tutaj (tzn. na laptopie) instalowałem unstable z sieci jakiś
miesiąc temu. Takie coś działa mi i dla xterma jak i dla
x-terminal-emulator (ale ten ostatni, to też xterm).
Czy nie masz przypadkiem tego drugiego jako uxterma? Tak chyba
było domyślnie...

Co do wmclocka, to nie wiem...

Jacek Kawa  **It's easy to confuse love with sub-atomic particles
                          bursting in the sky.[dS]**