Re: pakiet menu - po polsku

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Michal R. Hoffmann napisze:

> nie wiem, może jestem ślepy, albo co, ale nie mogę dojść, jak uzyskać menu
> po polsku. Mam debian unstable, pakiety wmaker i menu. Wszystko fajnie,
> ale menu dostępne po kliknięciu prawym przyciskiem myszy jest po
> angielsku.

Bo o ile dobrze rozumiem to jest menu z programami. Możesz spróbować
zmienić w GNUstep/Defaults/WMRootMenu menu.hook na menu.pl,
tyle, że to ostatnie nie jest dynamicznie tworzone przy dodawaniu,
kasowaniu pakietów.

O to menu chodzi?

Jacek Kawa             **Ja jestem egzemplarz człowieka,
            a to znaczy diabli, czyśćcowy i boski... [Kaczmarski]**